Beauty

Beauty – Sleek Bad Girl Look

Sleek producten; Ik hou er van! Goed gepigmenteerd, mooie kleuren en een mooi design! Ik heb verschillende producten van Sleek, maar van de oogschaduwpalettes hou ik het meest!96005514-1_4327Bron

Vandaag een look met 1 van deze palette’s. Namelijk het Sleek Bad Girl palette! Een palette met veel donkere tinten! Ik hou er van, al zou ik de kleuren niet heel veel overdag dragen.

IMG_8180LOGO

De look die ik gemaakt heb ik gemaakt met de paars tinten. In mijn binnenste ooghoek zit de 2e kleur van links onder. Daarnaast heb ik de bovenste 2 kleuren van rechts gebruikt.

Als kleine toevoeging heb ik de zwarte kleur gebruikt voor een lijntje langs mijn wimper rand. Onder mijn wenkbrauw heb ik heel voorzichtig een klein beetje van de kleur links onder gebruikt.

Wat vinden jullie van deze look?

Xx.

 

 

 

 

 

7 gedachten over “Beauty – Sleek Bad Girl Look

  1. Sleek heeft altijd zulke fijne paletten met mooie kleurtjes! Je hebt er een mooie look mee gemaakt en de kleur staat je goed 🙂 Ga je ook nog de groene tinten gebruiken? Daar ben ik ook benieuwd naar!

    Like

Geef een reactie

