Geen categorie

Volg jij Puckelicious al?

De social media; Iedereen heeft tegenwoordig wel ergens een account. En zo ook ik.

20856915-hand-drawn-vector-illustration-set-of-social-media-sign-and-symbol-doodles-elements-isolated-on-whit-stock-vector

Bron

Ik ben best wel een social media freak. Twitter, instagram, Facebook, pinterest, linkedin; ik gebruik ze allemaal. Vandaag ga ik jullie laten zien wij jullie me allemaal kunnen volgen.

Mijn account voor Facebook hou ik privé, en een pagina heb ik niet voor Puckelicious. Mocht deze er wel komen, laat ik het weten!

instagram-banner

Bron

Instagram is echt een waar ik heel veel op zit. De ene periode zet ik er zelf meer op als de andere, maar ik blijf het altijd volgen. Zo check ik ook geregeld instagram voor nieuwe foto’s!

Mijn instagram account vind je Hier of via de naam Puckelicious

twitter-conversation

Bron

Twitter gooide ik vroeger altijd vol met van alles en nog wat. Op mijn vorige blog gebruikte ik twitter heel erg veel. Daarna ben ik er een beetje mee gestopt. Toen ik deze blog aanmaakte vond ik het wel weer leuk om te tweeten en zo maakte ik weer een account aan!

Mijn Twitter account vind je Hier of via de naam Puckelicious1

pinterest

Bron

Pinterest gebruik ik heel veel om inspiratie op te doen. Voor mijn fotografie heb ik een account om poses en dat soort dingen op te slaan en eventueel aan klanten te laten zien. Voor Puckelicious heb ik een account vooral met inspiratie voor make up, nail art en DIY. Verder gebruik ik het ook veel om leuke dingen op te zoeken die wij tijdens onze verbouwing kunnen gebruiken! Ik heb al zoveel toffe dingen gezien die ik wil gaan doen in huis!

Mijn Pinterst account vind je Hier of via de naam Puckelicious1

bloglovin

Bron

Bloglovin; niet iedereen zal het wat zeggen, maar de meeste bloggers kennen het wel! Ik vind bloglovin echt ideaal om al mijn favo blogs bij langs te gaan. Zo weet ik precies wat ik gehad heb en welke niet. Voor bloglovin had ik altijd een hele lijst met favorieten die ik elke dag bij langs ging om te kijken als er weer iets nieuws op stond.. Ontzettend lang was ik bezig, ik was dan dus ook erg blij met Bloglovin. Ook voor Puckelicious heb ik een bloglovin account aangemaakt.

Mijn bloglovin vind je Hier of door de te zoeken op Puckelicious

Ga jij mij op social media volgen?

En welke social media kanalen gebruik jij? Plaats ze hier onder dan kan ik je volgen!

2 gedachten over “Volg jij Puckelicious al?

Geef een reactie

