Beauty

Beauty – Sleek Storm look

Dat ik van Sleek producten hou heb ik al verteld. Daarom vandaag een 2e look met een palette van Sleek!

50130269-1_5257

Bron

Vandaag is het I divine Storm palette aan de beurt. Dit was mijn aller eerste product van Sleek. Ik heb hem super vaak gebruikt en je wilt ook niet weten hoe het palette er nu uit ziet, haha!

IMG_9002LOGO

In deze look heb ik bruin/goud tinten in combinatie met groen gebruikt. Ik vind de groene kleuren in dit palette echt zo gaaf!

De kleuren die ik gebruikt heb uit het palette zijn de onderste 2 van de linker rij en 3e van de rechter rij. Ook gebruikte ik de zwart om een lijntje boven mijn wimper te zetten. De lichtste kleur plaatste ik in mijn binnenste ooghoek en heel licht onder mijn wenkbrauw. De gouden kleur (links onder) gebruikte ik op mijn ooglid en de groene kleur in mijn buitenste ooghoek. Beetje blenden en klaar!

Ik heb hier de look wat simpeler gehouden, vooral om het draagbaar te houden. Deze look draag ik ook overdag. Wil je hem uitbreiden voor een avond look? Voeg dan wat extra van de donkere kleur toe en blend het iets meer naar boven & buiten en voeg zoals ik gedaan heb een lipstick toe.

Wat vinden jullie van deze look?

5 gedachten over “Beauty – Sleek Storm look

Geef een reactie

